متین طلامتین طلا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

matin nazam

رمضان امده ایهاالناس بیدار شوید

1393/4/14 23:32
نویسنده : narges maman matin
753 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان ایا میدانستین رمضان امده؟ والله من شنیده بودم در این ماه دست شیطان از همه جا بریده است . پس کو ؟ چرا نمی بینم ؟ چرا حس نمی کنم ؟ چرا بویی از رمضان نمی برم ؟ پس دوستان خداوند برای اینکه ما را ببخشد ماده ها و تبصره هایی گذاشته که از رحمتش به ما الهام کند . وقتی می بینم خائنین نسبت به ماه مبارک رمضان دشنام می گویند خیلی تاسف میخورم . اخه ان شخص اگر میدانست رمضان چیا داره دشنام و تبلیغات بد نمی کرد چون من ان شخص عزیز را فریب خورده می دانم دوستان اینده را خیلی تیره و تاریک می بینم چون که بویی از عشق و صمیمیت و مرام و صداقت در وجود این انسان دو پا نمی بینم متاسفانه گروه تکفیری هایی که در عراق دین ستیزی می کنند در ایران داره رواج داده میشه به مقدسات این شیعیان عزیز هم از بیرون هم از داخل توهینات بدی داره رواج میشه گاهی احساس می کنم اخر الزمان رسیده خدا کند ان روز زود برسد قبل اینکه با احساساتمان باری کنند افکار بهاییان داره پیاده میشه مسئولان کجا یین ؟ از خواب غفلت بیدار بشوین مخفیگاهشونو پیدا کنید دوستان این افکار های مذهبی دقیقا در ماه مبارک رمضان دهن به دهن میشه یه عده ناکس و نادان روزه داران رو مسخره می کنند خداوند روز قیامت انان را به سخت ترین عذاب دچار خواهد کرد وقتی ماه مبارک رمضان فرا می رسید امام سجاد مسرور و شاد می شد وقتی رمضان به سر می رسید امام سجاد اشک های سوز ناک و ناله کننده می کرد چون می دانست که چه ماهی پر برکت داره از دستش می رود دوستان حسرت این ماه عزیز رو خواهیند خورد پس بیایید حسرت نخوریم روزدارشویم روزه داران رو تشویق کنیم امام حسین شهید شد بخاطر اینکه امر به معرو ف نهی از منکر کند

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان امیرعلی گلی
22 تیر 93 15:49
عزیزم خصوصی
آینـــآز
2 مرداد 93 3:44
سلام خاتمی نماز روزه قبول.نی نی وب سخته دارم یه وب میزنم خبرت میکنم.ببخش نبودم
narges maman matin
پاسخ
سلام گلم همچنین منتظرم کوچولوتم ببوس
الهه مامان ساينا و سامي
12 مرداد 93 16:12
سلام سربزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به matin nazam می باشد